02187654321
0

ارتباط با ما

شرکت ایزی ارتباط پارس، زیر مجموعه هلدینگ ایزی؛ فعالیت خود را با هدف تمرکز بر حوزه IT در صنعت، از سال ۱۳۸۴ آغاز نمود. با گذشت زمان، کسب تجارب مفید و ارزنده در پروژه های متعدد، توانسته است در جایگاه یک کمپانی تخصصی و پیشرو در زمینه ارتباطات، شبکه و مخابرات صنعتی قرار گیرد. در حال حاضر این شرکت دارای قرارداد نمایندگی فروش انحصاری و مجاز چندین کمپانی مطرح دنیا در زمینه شبکه های ارتباطی صنعتی است.

ایزی ارتباط پارس نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی هایی مانند اورینگ (ORing) تولید کننده تجهیزات شبکه ی صنعتی و ادونتک(ADVANTECH) تولید کننده تجهیزات شبکه و اتوماسیون صنعتی و سیستم های کامپیوتر و نمایشگرهای صنعتی را دارد. همچنین تامین مستقیم تجهیزات زیمنس(SIEMENS) از نماینده های رسمی زیمنس از کشورهای آسیایی و اروپایی، مهندسی و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی از دیگر خدمات شرکت ایزی ارتباط پارس می باشد.

 

آکادمی ایزی ارتباط در آذرماه ۱۴۰۰، با هدف آشنایی بیشتر مشتریان و مهندسین صنایع مختلف با اصول و مبانی تکنیکال این حوزه، شروع به کار کرد.

در گام اول سرویس دهی این پلتفرم، ویدئوهای آموزشی و کتاب های الکترونیکی رایگان با موضوعات مختلف آموزشی مربوط به حوزه های کسب و کار، تکنولوژی، آموزش های فنی نظیر برنامه نویسی، شبکه، اتوماسیون و … در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در گام بعدی امکان شرکت در دوره های آموزشی و سفارش کتاب های درسی و تکنیکال خارجی به امکانات آن اضافه خواهد شد.

 

پیشنهادات، نظرات و انتقادات شما عزیزان همواره می تواند به بهبود کیفیت خدمات ما کمک کند.

ما را به دوستان خود معرفی کنید و در صفحات مجازی دنبال کنید و از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده، با ما در ارتباط باشید.