02187654321
0

سوالات متداول

برای مشتریان شرکت ایزی ارتباط پارس و افرادی که در زمینه مهندسی شبکه های صنعتی و اتوماسیون صنعتی فعالیت دارند یا کسانی که به این دانش علاقه مند هستند.

خیر. شما می توانید با ثبت نام در سایت ما فقط در یک مرحله و به صورت “رایگان” از تمامی مطالب موجود در سایت استفاده نمایید.

شما می توانید به سادگی و در یک مرحله با وارد کردن نام و نام خانوادگی، پست الکترونیک و شماره همراه خود وارد سایت شوید و از تمامی مطالب به صورت رایگان استفاده کنید.

اگر شما “نام کاربری” خود را فراموش کرده باشید تنها با وارد کردن شماره همراه خود ( به عنوان نام کاربری) و رمز عبور وارد حسابتان بشوید ، اما اگر گذرواژه را فراموش کرده اید کافی است با مراجعه قسمت ورود به پنل کاربری در صفحه نخست سایت و کلیک روی فراموش گذرواژه و سپس در مرحله بعد با وارد کردن نام کاربری یا ایمیل خود نسبت به بازیابی گذرواژه از طریق ایمیل خود پیگیری فرمایید. (در صورت عدم دریافت ایمیل بازیابی گذرواژه پوشه ی اسپم میل باکس خود را بررسی نمایید.)

شما پس از ثبت نام و ورود به سایت نیاز دارید ابتدا وارد صفحه ی مربوط به دوره ی خود شوید و سپس با کلیک روی گزینه ی ” این دوره را شروع کنید ” تمامی آموزش های آن دوره برای شما در دسترس خواهد بود.